web-soare-hlavni-banner-1400x700px-png

Moscato de Luxe víťazom jubilejnej desiatej slovenskej Voľby spotrebiteľov 2021


08. 06. 2021

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vín Moscato de Luxe získala víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka už desať rokov oceňuje inovácie na slovenskom trhu.

O titul Najlepšia novinka sa tento rok uchádzalo rekordných 137 nových inovovaných výrobkov. Tie súťažili o priazeň spotrebiteľov v 45 kategóriách. Produktová rada Moscato de Luxe sa o priazeň spotrebiteľov uchádzala v dvoch osviežujúcich príchutiach – Fragola a Peach Bellini.

 

 

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia," hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša.

 

 

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už predminulý rok s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, vlani uspela naše Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Verím, že aj v roku 2022 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme.“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár.

 

 

Dve tisíc slovenských spotrebiteľov rozhodlo o výsledku


 

 

Podkladom pre udelenie ocenenia sa stali výsledky exkluzívneho výskumu, ktorý tento rok uskutočnila agentúra Nielsen. Dotazovanie prebehlo na reprezentatívnej vzorke dvetisíc respondentov a cieľom bolo zistiť, ktorý z výrobkov v každej kategórii by si spotrebitelia zakúpili, ak by medzi nimi vyberali v obchode a mohli si odniesť iba jeden z nich. V kategórii Vínne šumivé nápoje nápoje vybrali za víťaza produkty z rady Moscato de Luxe. V každej kategórii súťažili minimálne tri konkurenčné produkty a pri výbere respondentov boli zohľadnené rôzne atribúty.

 

 

Ďalšiu podporu pripravuje organizátor v spolupráci s mediálnymi partnermi programu. Reklamné kampane na podporu víťazných noviniek budú bežať v časopisoch a v nákupných reťazcoch. Novinkou podpory pre víťazov bude citylightová kampaň v nákupných centrách a outdoorová kampaň na podporu víťazných produktov, ktorá sa uskutoční v rámci celého Slovenska.

 

 

„Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2021, a to tak na ich obaloch, ako aj v marketingových kampaniach,“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová.

Na vašom súkromí nám záleží!

Tento web používa súbory cookies. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.