moscato-de-luxe-ice-vs2023-png

Moscato de Luxe tretíkrát za sebou víťazí v slovenskej Voľbe spotrebiteľov 2023


25. 05. 2023

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vínnych nápojov Moscato de Luxe obhájila svoju pozíciu a získala tretíkrát za sebou víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Už dvanásty ročník súťaže Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2023 ocenil inovácie na slovenskom trhu.

Základom pre udelenie ocenenia boli výsledky exkluzívneho prieskumu agentúry NIQ. Zapojiť sa mohli novinky uvedené na trh od januára 2022 do apríla 2023. Nové produkty hodnotila prostredníctvom online dotazníka reprezentatívna vzorka 2000 spotrebiteľov. O titul v aktuálnom ročníku prestížneho marketingového programu bojovalo viac ako 140 nových či vylepšených výrobkov v 45 kategóriách. Mená víťazov zazneli počas galavečera 18. mája v bratislavskom hoteli Double Tree by Hilton.

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia. Snažíme sa sledovať a napĺňať chuťové preferencie našich zákazníkov a preto sme priniesli na trh novinku Moscato de Luxe Ice - nový variant úspešného alkoholického nápoja Moscato de Luxe, ktorý ponúka našim spotrebiteľom ich obľúbenú chuť a nezameniteľnú kvetinovú vôňu spojenú s osviežujúcimi bublinkami v populárnej letnej ľadovej variante," hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša. 

 

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už v roku 2019 s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, v ročníku 2020 uspela naša Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Naše Moscata de Luxe tento rok bodovali už po tretíkrát a verím, že aj v roku 2024 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme,“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár.

 

Počnúc galavečerom ocenené výrobky čaká bohatá marketingová podpora v podobe outdoorovej kampane na billboardoch a MHD nosičoch po celom Slovensku. Ale taktiež rozsiahle B2C a B2B kampane v časopisoch Tovar&Predaj, tituloch vydavateľstva Mafra Slovakia, ako sú Stratégie, Téma a Naša záhrada, či v in-store rádiu siete Tesco. Organizátor bude víťazov prezentovať aj na kongrese Samoška v Košiciach či počas odovzdávania cien Dôveryhodné značky. O najlepších novinkách sa spotrebitelia dozvedia aj v rámci spotrebiteľských súťaží a vďaka PR podpore na rôznych internetových portáloch a na sociálnych sieťach, kde budú do konca roka 2023 pribiehať spotrebiteľské súťaže o víťazné novinky. 

 

„Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2023, a to tak na obale produktu, ako aj v marketingových kampaniach,“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová.

Na vašom súkromí nám záleží!

Tento web používa súbory cookies. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.