moscat-de-luxe-volba-spotrebitelov-2022-1400x700px-png

Moscato de Luxe druhýkrát za sebou víťazí v slovenskej Voľbe spotrebiteľov


25. 05. 2022

Spoločnosť Soare Sekt Slovakia, s.r.o. so svojou radou šumivých vínnych nápojov Moscato de Luxe obájila svoju pozíciu a získala druhýkrát za sebou víťazstvo ako Najlepšia novinka zvolená spotrebiteľmi v kategórii Šumivé vínne nápoje. Už jedenásty ročník súťaže Voľba spotrebiteľov – Najlepšia novinka 2022 ocenil inovácie na slovenskom trhu.

Nové produkty hodnotil spotrebiteľský prieskum realizovaný v apríli 2022 spoločnosťou Nielsen IQ, v ktorom rozhodli samotní slovenskí zákazníci. Reprezentatívna vzorka 2.000 respondentov sa rozhodovala v 40 kategóriách medzi 125 novinkami, ktoré výrobcovia uvádzali na trh v období od januára 2021 do apríla 2022. Produktový rad Moscato de Luxe sa o priazeň spotrebiteľov uchádzal v dvoch osviežujúcich príchutiach.

 

„Sme nesmierne radi, že sa nám darí držať vysoký štandard našich produktov a prichádzať každoročne s novinkami, ktoré oceňujú naši slovenskí spotrebitelia. Snažíme sa sledovať a napĺňať chuťové preferencie našich zákazníkov a preto sme priniesli na trh novinku Moscato de Luxe Ribes- nový variant úspešného alkoholického nápoja Moscato de Luxe, ktorý priniesol našim spotrebiteľom ich obľúbenú chuť a nezameniteľnú vôňu čiernych ríbezlí  spojenú s osviežujúcimi bublinkami. Naviac sa snažíme sledovať trendy na trhu a rozširovať ponuku aj nealkoholických šumivých vín a vínnych nápojov. Tohtoročné víťazstvo nášho inovatívneho nealkoholického Moscato de Luxe Free tak potvrdzuje, že sme sa vydali správnym smerom," hovorí riaditeľ spoločnosti Michal Šuša. 

 

„Zároveň je to pre nás záväzok do ďalších rokov. Získali sme toto ocenenie už v roku 2019 s Ríbezľovým a Višňovým vínom Náš Sad, v ročníku 2020 uspela naša Dino edícia detských bubliniek Robby Bubble. Vlani aj tento rok bodovali naše Moscata de Luxe a verím, že aj v roku 2023 uspejeme s novinkami, ktoré už teraz pripravujeme,“ dodal riaditeľ pre tradičný trh Maroš Puškár. 

 

Nealkoholické alternatívy na vzostupe

 

Celosvetovým trendom je vzostup konzumácie nealkoholických variantov alkoholických nápojov. Nealkoholické verzie nápojov patria už niekoľko rokov k obľúbeným voľbám nielen medzi vodičmi. Dokazujú to predaje týchto produktov, ktoré každoročne stúpajú o niekoľko jednotiek percent. Záujem rastie hlavne medzi mladými, ktorí tiež menia svoje preferencie a vyberajú si nealkoholické drinky. V poslednej dobe sa totiž význam spojenia „zájsť si na pohárik“ veľmi mení. Predtým sa považovalo za príjemný relax a odpočinok dať si pivo po práci, víno na večeru alebo večerný koktail. Trend však ukazuje, že virgin verzie alkoholických nápojov si postupne dobývajú svoje miesto na slnku. 

 

„Vďaka tomuto oceneniu odštartuje rozsiahla podpora víťaznej novinky. Pri propagácii budeme po dobu jedného roka používať logo Voľba spotrebiteľov - Najlepšia novinka 2022, a to tak na ich obaloch, ako aj v marketingových kampaniach.“ deklaruje brand manažérka Barbara Kozielová. 

Na vašom súkromí nám záleží!

Tento web používa súbory cookies. Ďalším prechádzaním tohto webu vyjadrujete súhlas s ich používaním. Viac informácií tu.